top of page
SAP-Rise.jpg
SAP-HANA-Cloud-Services-DBaaS-and-DWaaS.png

SAP HANA v cloudu

Díky této službě získáte možnost využití dvou silných trendů v podnikové IT - platforma SAP HANA a poskytování infrastruktury formou cloudových služeb.

Co přináší SAP HANA

SAP HANA je revoluční platforma pro aplikace a analýzu velkého objemu dat v reálném čase od firmy SAP. Je spojovací databáze a aplikační platforma do jedné in-memory technologie, kdy je celý systém provozován v operační paměti serverů. To znamená řádové navýšení výkonu zpracování dat oproti tradičním databázím. Hlavní výhoda tohoto řešení není jen v rychlosti zpracování dat, ale hlavně v tom, že právě teď zpracováváme velké objemy dat, můžete realizovat úkoly, které u tradičního řešení trvale extrémně dlouho a tudíž nedává smysl je implementovat.

SAP HANA formou certifikované cloud služby

V rámci platformy postavené na podnikových technologických firmách Intel, Cisco a NetApp jsme vytvořili infrastrukturu pro aplikaci SAP HANA formou služeb se zárukou vysoké dostupnosti.

Pro zákazníky můžete připravit horké prostředí včetně operačního systému SUSE Linux pro instalaci databáze SAP HANA. Zákazníci, kteří uvažují o využití SAP HANA pro jejich aplikace, mohou získat potřebnou infrastrukturu v řádu minut nebo hodin, oproti několika týdnům nebo měsícům, které by byly potřeba v případě nákupu hardwaru. Navíc flexibilita cloudu vytváří infrastrukturu pouze na časově omezenou dobu, například v případě testování, vývoj či realizace proof-of-concept řešení. Další obrovská výhoda je flexibilita přizpůsobení infrastruktuře dalším zákazníkům - tj. možnost upravit velikost systému podle reálných požadavků konkrétní aplikace.

Infrastruktura pro SAP HANA je postavena na principu TDI - integrace datového centra na míru. TDI je certifikovaný program společnosti SAP, provádí realizační infrastruktury pro SAP HANA z podnikových hardwarových komponentů certifikovaných společností SAP. Celé řešení musí projektovat náročné výkonnostní testy, které sledují přesně stanovené parametry KPI.

Výhody

Zajištění dostupnosti kritických infrastrukturních prvků dosahuje 99,999 % (což představuje maximální výpadek služby po dobu 5,2 minut ročně). Naše garance ohledně dostupnosti (SLA) kvalitativních parametrů, jako je objednaný výpočetní výkon a další specifické služby, se pohybují od 99,6 % až po 99,99 %

bottom of page