Abychom dosáhli maximální spokojenosti našich zákazníků a kvality poskytovaných služeb, používáme v našich datových centrech centrální monitoring systém, který je nakonfigurován tak, abychom mohli přesně sledovat veškeré parametry ovlivňující běh infrastruktury.

Všechny komponenty enterprise datového centra jsou spravovatelné a monitorovatelné a pomocí centrálního monitoringu zajišťujeme sběr a vyhodnocování nejdůležitejších parametrů z patřičních komponent jako jsou VMware vCenter, CISCO UCS Manager, Hitachi Storage Command Suite, CISCO Catalyst, CISCO MDS, CISCO ISR, Eaton PDU, apod.

Uvědomujeme si, že pro spokojenost uživatele nestačí garance fungování technologie bez výpadku. Proto zákazníkům v rámci SLA garantujeme nejen dobu provozu (uptime) a kvantitativní parametry, ale i kvalitativní parametry (odezvy), což znamená, že aplikace vždy dostane požadované zdroje minimálně dle objednaných hodnot. Nemůže proto nastat situace, kdy služba nehlasí výpadek, ale aplikace nemůže zapisovat na disk v garantovaných časech (response time) nebo CPU je přetíženo jiným zákazníkem a musí tak čekat neúměrně dlouho (CPU Ready Time).

Na základě aktuálních a historických dat z monitoringu také odhadujeme trendy a provádíme kapacitní plánování infrastruktury tak, aby pokryla požadavky všech provozovaných služeb a zároveň jsme měli dostatečnou kapacitní rezervu.

Kontaktní formulář

Ověřovací kód
Ověřovací kód
Ověřovací kód

Kontaktujte nás

Zpětné volání

Ověřovací kód
Ověřovací kód
Ověřovací kód

Naše běžná pracovní doba je po-pá 9:00-17:00

Zjistěte kolik Vás stojí ročně provoz vašeho Datového centra Přejít na kalkulátor