Základní koncepcí IaaS řešení Cloud4com je poskytování takových služeb, které jsou obvyklé v enterprise řešeních a na které zákazník z nižších segmentů trhu nedosáhne. Důraz je tedy kladen na spolehlivost a variabilitu na rozdíl od komoditních řešení poskytování jednoduchých virtuálních serverů, které jsou dnes na trhu. Tento přístup vyžaduje specifické řešení software, zejména z pohledu práce koncového uživatele.

Koncový uživatel po registraci má k dispozici nástroj pro konfiguraci a administraci svého prostředí, který mu slouží jako:

  • Objednávkový systém, ve kterém si vybírá služby ze servisního katalogu
  • Konfigurační nástroj, kterým vytváří definici svého datacentrového prostředí
  • Rozhraní pro dílčí administraci jednotlivých komponent
  • Přístup na administrátorskou konzoli virtuálních serverů
  • Rozhraní pro přístup k reportingu (on-line reportu, SLA grafy, technické grafy)
  • Rozhraní pro správu uživatelů 
  • Přehled použitých komponent v čase včetně cenových údajů

Uživatelské rozhraní, stejně jako většina administračních rozhraní, je koncipováno jako webová aplikace a nevyžaduje nic nad rámec běžného prohlížeče. Softwarové řešení je zároveň připravené nejen na přímý prodej služeb, ale také na prodej služeb prostřednictvím partnera, který se pro koncového zákazníka plně tváří jako skutečný poskytovatel služby – tzv. whitelabeling. Zákazník pak nemá komerční vztah s Cloud4com, ale s externím poskytovatelem služby.

FE1        FE2

Konfigurace datacentrového prostředí může být velice rozmanitá. Obsahuje tři základní okruhy produktů:

  • Diskový prostor včetně typu zálohování
  • Virtuální servery
  • Síťové prvky
  • Softwarové licence

Uživatelské rozhraní, stejně jako většina administračních rozhraní, je koncipováno jako webová aplikace a nevyžaduje nic nad rámec běžného prohlížeče. Softwarové řešení je zároveň připravené nejen na přímý prodej služeb, ale také na prodej služeb prostřednictvím partnera, který se pro koncového zákazníka plně tváří jako skutečný poskytovatel služby – tzv. whitelabeling. Zákazník pak nemá komerční vztah s Cloud4com, ale s externím poskytovatelem služby.         

Systém také umožňuje delegování práv zákazníka na svého poskytovatele tak, aby poskytovatel služby v případě zájmu mohl poskytovat nadstavbové služby a vytvořit tak řešení typu managed service nad IaaS službou. 
 
Mircosite s veškerými informacemi právě o systému Virtix naleznete na http://www.virtix.net
 
Videoprezentaci systému pak můžete zhlédnout na YouTube kanálu Cloud4com
 
 
Kontaktní formulář

Ověřovací kód
Ověřovací kód
Ověřovací kód

Kontaktujte nás

Zpětné volání

Ověřovací kód
Ověřovací kód
Ověřovací kód

Naše běžná pracovní doba je po-pá 9:00-17:00

Zjistěte kolik Vás stojí ročně provoz vašeho Datového centra Přejít na kalkulátor