• Jaké hlavní výhody nám přináší Cloud computing?

    • Flexibilita a škálovatelnost výpočetních prostředků, platím pouze za výkon, který skutečně potřebuji
    • Vysoký stupeň automatizace a díky tomu snadná administrace celého prostředí virtuálního privátního DC
    • Opex výdaje namísto Capex výdajů – lepší predikovatelnost
    • Menší rizika spojená s výběrem technologie – kupuji službu s garantovanými parametry a SLA
    • Řešení pro strategické iniciativy jako je konsolidace datových center a řešení DR/BC
    • Snadná příprava vývojových a testovacích prostředí a jejich migrace do produkčního prostředí
    • Nezávislost na dodavateli hardwaru
  • Jaká je úroveň zabezpečení našich dat a aplikací v prostředí Cloud oproti našemu privátnímu data centru?

    • Vaše data jsou zabezpečena minimálně stejně dobře, jako v prostředí privátního datového centra. Bezpečnost byla jednou z hlavních priorit při realizace našich Cloud computing služeb, což se také projevuje ve všech komponentách architektury našeho řešení:
      • Výběr lokality pro umístění našich technologií a jejich fyzické zabezpečení
      • Výběr spolehlivých produktů, dodavatelů a partnerů
      • Návrh a realizace architektury celého řešení provedené a certifikované dodavateli řešení
      • Výběr bezpečnostních prvků infrastruktury, jako jsou firewally, intrusion prevention systémy, dohledové systémy a další komponenty
      • Zabezpečený, šifrovaný přístup k aplikacím a službám prostřednictvím virtuální privátní sítě (VPN)
      • Výběr virtualizačních technologií a architektur, které nám umožňují garantovat bezpečné a spolehlivé oddělení jednotlivých virtuálních datových center, serverů a aplikací
      • Výběr technologií pro ukládání dat, které nám umožňují garantovat bezpečné oddělení dat jednotlivých zákazníků a nabízí další služby jako je garantované zálohování a šifrování dat
    • Kromě toho naše společnost dbá na výběr svých pracovníků, kteří musí splňovat náročné podmínky z pohledu jejich bezúhonnosti a důvěryhodnosti. Veškeré činnosti spojené s řízením a správou našich služeb podléhají přesně definovaným procesům a jsou v maximální míře automatizované, abychom předcházeli i chybám způsobeným lidským faktorem.
    • Realizace, správa a řízení našich služeb je navrženo v souladu s ITIL procesy a doporučeními.
    • Při návrhu architektury našeho řešení bylo cílem vytvořit prostředí, které umožní provoz aplikací podléhajících oborových certifikacím, jako jsou např. bezpečnostní standardy PCI (Payment Card Industry). 
  • Jakým způsobem bude garantováno, že naše aplikace budou vždy dostupné?

    • Garance dostupnosti neboli SLA, jsou nedílnou součástí našich služeb. Našim zákazníkům garantujeme dostupnost všech služeb až na úrovni 99.999%, tj. maximální doba výpadku služby v průběhu roku může dosáhnout cca 5 minut.
    • Naši zákazníci mají možnost provádět kontrolu dostupnosti svých služeb skrze nástoje, které mají k dispozici.
    • Abychom dokázali garantovat takto vysokou úroveň služeb, zaměřili jsme se při návrhu a realizaci našeho řešení na několik základních oblastí:
      • Výběr datového centra pro umístění technologií, jeho parametry z pohledu zajištění plně redundantního napájení, chlazení, datové konektivity, samozhášecích systémů a dalších komponent.
      • Výběr záložní lokality pro umístění záložních komponent celého řešení.
      • Plně redundantní architektura technického řešení provozní a management infrastruktury.
      • Konfigurace a správa celého systému, jeho zálohování a dokumentace procesů spojených se správou řešení.
      • Výběr a proškolení kvalifikovaných pracovníků.
      • Maximální automatizace procesů zajišťující minimalizaci rizik spojených se selháním lidského faktoru.
  • Mám garantováno, že vždy budu mít k dispozici potřebné technické prostředky jako je např. výpočetní výkon?

    • Jednou z hlavních výhod cloud computingu je skutečnost, že zákazník platí pouze za výpočetní výkon, který skutečně potřebuje. A v případě, že některá z jeho aplikací v průběhu času potřebuje vyšší, nebo naopak i nižší výpočetní výkon, dokáže si snadno změnit vlastnosti svého virtuálního prostředí, tak, aby přesně odpovídal jeho nárokům.
    • I když prostředí Cloud computingu je v principu systémem, ve kterém zákazníci sdílí některé komponenty řešení, v každém okamžiku našim zákazníkům garantujeme, že výpočetní výkon, který od nás mají pronajatý, je vždy vyhrazen pouze jim. S tím souvisí i přesně definované procesy navyšování kapacit našeho řešení na základě predikce nových zákaznických požadavků.

Kontaktujte nás

Zpětné volání

Ověřovací kód
Ověřovací kód
Ověřovací kód

Naše běžná pracovní doba je po-pá 9:00-17:00

Zjistěte kolik Vás stojí ročně provoz vašeho Datového centra Přejít na kalkulátor